Veelgestelde vragen

Veelvoorkomende vragen op een rijtje

Heeft u een vraag over de service of werkwijze van Wespendienst? Bekijk onderstaande vragen of het antwoord op uw vraag hiertussen staat. Is dat niet het geval? Geen probleem, wij helpen u graag verder! U kunt namelijk altijd telefonisch contact met ons opnemen of het contactformulier invullen.

Snel weer vrij van wespen?

24/7 contact opnemen bij spoed
Ervaren wespenbestrijders voor uw regio
In héél Vlaanderen
Betalen met Bancontact mogelijk
Particulier en professional
Hoge klanttevredenheid

1) Hoe kom in contact met een wespenbestrijder in de buurt?

Wespendienst werkt met een netwerk ervaren wespenbestrijders. Voor een snelle afwikkeling van uw vraag of probleem adviseren wij om telefonisch contact op te nemen met de wespenbestrijder (lokaal tarief). Wanneer u in contact treedt bij de vakman uit ons netwerk, staat een deskundige bestrijder van het netwerk u direct te woord om alle vragen te beantwoorden. Ook 's avonds of in het weekend! Naast bellen, kunt u ook het contactformulier invullen voor het maken van een afspraak, een deskundig advies of voor een offerte.

2) Ben ik verplicht om een afspraak te maken na het invullen en versturen van het contactformulier?

Nee, u vult het contactformulier vrijblijvend in en dit verplicht u tot niets.

3) Wat zijn de kosten van het bestrijden van wespen?

Aanvragen van de kosten voor bestrijden van een wespennest doet u bij ons per mail of telefonisch. Samen met een van onze specialisten wordt de situatie geïnventariseerd en deze bestrijder zal met een behandelingsvoorstel komen tegen een vaste prijs incl. BTW.

4) Krijg ik garantie op de bestrijding van een wespennest via Beestjes Kwijt?

Voor de bestrijding van een wespennest hanteren de wespenbestrijders van Beestjes Kwijt een seizoensgarantie. Deze garantie houdt in dat wanneer een wespennest in hetzelfde seizoen terugkeert, de wespenstrijder een tweede keer langskomt zonder extra kosten in rekening te brengen. Soms komt het namelijk voor dat lastig te verwijderen wespennesten terugkeren. Aangezien wespennesten bij het aanbreken van de winter vanzelf uitsterven, vervalt dan de seizoensgarantie. U bent in ieder geval verzekerd van een blijvende oplossing van uw wespenprobleem!

De seizoensgarantie geldt niet in de volgende gevallen:

  • Er is een nieuw wespennest op een andere locatie ontstaan.
  • U heeft de adviezen van de wespenbestrijder niet opgevolgd en door uw eigen toedoen is het wespennest teruggekeerd.
  • Het nieuwe wespennest is in een ander seizoen ontstaan.

5) Hoe wordt er omgegaan met mijn persoonsgegevens?

Uw gegevens worden alleen gebruikt om contact met u op te nemen. Wespendienst garandeert dat uw gegevens niet aan derden worden doorgestuurd.

Zoek de bestrijder voor uw regio
Vul uw plaats of postcode in en vind uw bestrijder